کد خبر : 23721
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

معرفی دو نخبه گچسارانی دو پدیده کنکور سراسری سال جاری

معرفی دو نخبه گچسارانی دو پدیده کنکور سراسری سال جاری

۱۱۴نور بروز نبوغ و استعداد فرزندان دیارمان در میادین مختلف روح نشاط و افتخار آفرینی را در جامعه متبلور میسازد،که در این میان معرفی بیشتر آنها هم نوعی قدرشناسی است و هم الگو گرفتن . در کنکور سال جاری شهرستان گچساران ۴ پدیده و دانش آموز نخبه و برجسته داشتیم که فعلا و در این

۱۱۴نور
بروز نبوغ و استعداد فرزندان دیارمان در میادین مختلف روح نشاط و افتخار آفرینی را در جامعه متبلور میسازد،که در این میان معرفی بیشتر آنها هم نوعی قدرشناسی است و هم الگو گرفتن .
در کنکور سال جاری شهرستان گچساران ۴ پدیده و دانش آموز نخبه و برجسته داشتیم که فعلا و در این پست ۲ نفر آنها را بیشتر بشناسیم و ان شالله ۲نفر دیگر را هم بزودی خواهیم شناخت .( آقای کیارش شیخی ، خانم یاسمن قبادی ، آقای محمد نوشادیان و خانم نهال اکبری )
۱- کیارش شیخی عضو کانون فرهنگی آموزش قلم چی گچساران با رتبه ۱ منطقه ۳ و ۲۴ کشور در رشته تجربی ،فرزند همکار محترم امیدعلی شیخی.
این جوان نخبه دارای سابقه ۶ سال عضویت و شرکت کننده در ۹۴ آزمون برنامه‌ریزی شده می‌باشد که بسیار منظم ،بدون حاشیه ،جدی و مستمر توانستند شایستگی و توانایی خود را بروز دهند . از دبیرستان نمونه دولتی علامه طباطبایی شروع کردند و سال آخر را در دبیرستان دکتر شریعتی گذراندند و حال موفق به این افتخار آفرینی شدند .
در مصاحبه ای که با این جوان آینده دار داشتم حکایت از یک استعداد ویژه و طراحی عالی با چشم اندازی بلند داشته و جالب اینکه کیارش شیخی دو برادر و دو خواهر دارند که همه دارای تحصیلات عالی بوده و عضو کانون قلم چی گچساران هم بوده اند .
۲- خانم یاسمن قبادی با ۳ سال عضویت در کانون قلم چی گچساران با رتبه ۳۴ رشته انسانی فرزند همکاران فرهنگی محترم ( کاوس قبادی و خانم ملکی) از دبیرستان نمونه علم الهدی ،با نهایت تلاش و جدیت و پشتکار و بکارگیری آموزه های کانون قلم چی چه شرکت در آزمون ها و چه کتاب و برنامه ریزی و چه توجه ویژه به آزمونهای هدف گذاری ، کار بزرگ و در خور توجهی را سبب شدند ،بطوریکه بعد از ۱۵ سال در گچساران به غربت رشته مهم انسانی اعتبار و ارزش پایان دادند و با نگاه عمیقی که به آینده این رشته در مصاحبه خود ارایه بیان داشتند نشان از طلوع یک صاحب نظر و اندیشمند این رشته را خواهند داد .
موفقیت ایندو فرزند تلاشگر و نخبه شهرمان را به خانواده های محترمشان و کلیه فرهنگیان عزیز و مدارس مربوطه و پشتیبانان کانون فرهنگی آموزش قلم چی گچساران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و خسته نباشید جانانه و صمیمانه ای دارم ، برای همه عزیزانی که در این سالها با وجود عفریت کرونا چراغ علم و آموزش و شکوفایی استعداد فرزندان دیارمان را پرفروغ روشن نگاه داشتند ، و هم موفقیت روزافزون پلکان ترقی این عزیزان.
۲۰/مردادماه/۱۴۰۱
#یدالله مرادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.