کد خبر : 25385
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۳۱

پیام سید ناصر حسینی‌پور به مردم شریف گچساران و باشت به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی

پیام سید ناصر حسینی‌پور به مردم شریف گچساران و باشت به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی

۱۱۴نور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به مناسب فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی با مردم حوزه انتخابیه خود سخن گفت. بسم الله الرحمن الرحیممِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًادر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب

۱۱۴نور

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به مناسب فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی با مردم حوزه انتخابیه خود سخن گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادمان باشد انقلاب اسلامی ایران سفره بخور و ببر و بده و ببخش نیست، جبهه است. یادآور می شوم؛ جبهه است. انقلاب برای شکم و شهوت نبود و نیست. انقلاب برای شرافت، عزت، کرامت و خدمت به مردم است. جبهه جهاد و مبارزه، جبهه ایثار و شهادت، جبهه خدمت و مجاهدت، جبهه جهاد تبیین و روشنگری است تا ظهور امام زمان عج الله.سهم هر کسی از این جبهه به مقدار تلاش و جهادی است که در خاکریزهای فتح نشده انقلاب اسلامی بر عهده می گیرد داده می شود. خیلی از افرادی که با حضرت امام خمینی (ره) از هواپیمای سال پنجاه و هفت پیاده شدند جبهه انقلاب اسلامی ایران را با سفره انقلاب اشتباه گرفتند و از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنبال سهم خواهی مادی، و ریاست و مناصب دنیوی بودند و به جای اینکه خود را بدهکار انقلاب بدانند طلبکار انقلاب و مردم دانستند و به  همین خاطر نتوانستند پایبند به آرمان‌های متعالی و معنوی انقلاب باشند و این شایستگی و توفیق از آنها سلب شد که سرباز و مدافع این حرم مقدس و منور الهی در جهان باشند و همچون شهید مطهری ها، بهشتی ها، رجائی ها، باکری ها، سلیمانی ها در مسیر انقلاب همراه و همیار مردم نبودند. در  ظاهر با انقلاب  بودند اما در عمل در همراهی با قاسطین، ناکثین و مارقین علیه آرمان‌های انقلاب گام برداشتند.
اگر نگاهی به وصیت نامه های همین شهدای عزیز حوزه انتخابیه باشت و گچساران بیاندازیم می‌بینید که آنها به هیچ وجه برای اهداف مادی و سهم خواهی دنیایی وارد جبهه نشده اند بلکه همه شهدای انقلاب همگی خاستگاه‌شان الهی و آرمانی بوده و به نام خدا، ولایت، ملت و اسلام وارد جبهه ایثار و شهادت شده اند. تمام سهم آن مردان الهی از سفره انقلاب؛ گلوله و ترکش و جانبازی و شهادت طلبی برای تحقق برای آرمان‌های انقلاب بود.
خادم شما در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی این انقلاب جهانی بیان می کند؛
جمهوری اسلامی ایران، تنها نظامی است که  جمهوریتش با رأی مردم و اسلامیتش با خون شهدا تثبیت شده است و این دو مؤلفه رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
مردم عزیز شهر و دیارم، جوانان پرشور و شعور دیارم، امروز به بیان صریح قرآن کریم که می فرماید‌؛ وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى‌ بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَک مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَکرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فی‌ ذلِک لَآیاتٍ لِکلِّ صَبَّارٍ شَکورٍ»، ضمن گرامیداشت و شکرگزاری این عید اکبر و جشن ایام الله که حاصل استقامت و مجاهدت ایمانی شماست نمیخواهم در این وقت محدودی که در اختیار دارم به مشکلات و انتظارات و مطالبات به حق شما از ما خادمان و نوکران خود بپردازم اما کوتاه بگویم؛ اگر شما اکنون با مشکلات اقتصادی همچون معیشت و بیکاری گرفتار هستید این مشکلات علیرغم پیشرفت‌های افتخار آفرین انقلاب،تنها نتیجه کم کاری ما مسئولان است. خادم شما شرمنده می شود وقتی می بیند مردم ما که به بیان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره؛ بهتر از ملت حجاز در عهد رسول اللّه ـ صلی اللّه علیه و آله ـ و کوفه و عراق در‏‎ ‎‏عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی ـ صلوات اللّه و سلامه علیهما ـ می باشند هنوز با مشکلات اقتصادی گرفتار هستند. جان ناچیز من هزاران بار فدای شما باد و از خداوند می خواهم تا آخرین لحظه حیات، خدمتگزار و امانتدار متعهدی برای این جایگاه باشم و شرمنده شما عزیزان نشوم.
این انقلاب الهی، انقلاب شماست و بر ما خادمان شما واجب و تکلیف است که حتی در ذهنمان تفکرِ سهم خواهی،کاسبی، ثروت اندوزی، ریاست طلبی، خستگی، ترس و ناامیدی نفوذ نکند چه برسد به اینکه مردم ببینند خادمان آنها به جای خدمت صادقانه و ایثارگونه به آنها گرفتار سهم خواهی دنیایی و قبیله گراییِ ریاست طلبی و رقابت های شیطانیِ ثروت اندوزی و کاخ نشینی از سفره انقلاب شده اند. به بیان شهید احمد کاظمی خیانت اصلی و تهدید اصلی برای انقلاب اسلامی این است که مسئولان ما به جای خدمت صادقانه به مردم مشغول سهم خواهی دنیایی از انقلاب شوند. اکنون که جهان در آستانه نظم نوین جهانی است همه ما مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی ایران باید خود را آسیب شناسی کنیم که در آینده انقلاب چه نقش اثربخش و کارآمدی را می خواهیم برای انقلاب و این مردم انقلابی ایفا نماییم. از خداوند می خواهم پایان مسئولیت ما را شهادت در این مسیر قرار دهد چرا که اگر می خواهیم به عمر و جایگاه خود ظلم نکرده باشیم چاره ای نداریم جز اینکه یک شهید زنده در عصر خویش باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.