کد خبر : 28652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

پرویزمددی

برگزاری بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۱۴نور

یاد و خاطر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای عزیز حادثه اخیر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صبح امروز جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دفتر امام جمعه یاسوج تشکیل و بر اساس تصمیم و پیشنهاد مسئولان و مقامات اجرایی و اعضای شورای تامین استان قرار شد برنامه‌های باشکوه برای گرامیداشت این عالم مجاهد و نستوه در مناطق مختلف استان برگزار شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه ضمن قدردانی از مردم که در ساعت‌های گذشته با دغدغه سلامتی رئیس جمهور ایران را دنبال و پیگیری می‌کردند، اظهار کرد: مردم حتماً در مراسم بزرگداشت و شهادت آیت‌الله رئیسی حضور پیدا کنند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی شخصیتی خادم، انقلابی، معنوی، روحانی و اندیشمند بود و باید گرامی داشت و مراسم شهادت این رئیس‌جمهور محبوب و خدوم به بهترین نحو برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمنان این سرزمین به دنبال طرح مباحث انحرافی و غیرواقعی هستند، بیان کرد: آنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ اما این را همه باید بدانند که شهادت عادت مردم ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: مردم نگران نباشند و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه مسائل در مسیر اصلی خودش دنبال می‌شود. همه چیز در امن و امان است.

آیت‌الله حسینی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی در واقع حمایت از مسیر و اهداف انقلاب اسلامی است و یقیناً پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش را تسلیت گفت و اظهار کرد: صدق در عمل و گفتار از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود. او یک چهره معروف در دفاع از مظلومان عالم، دفاع از حقیقت، مظلومیت و انسانیت بود و برای همه عدالت‌خواهان دنیا و کسانی که دل در گرو تعالی بشریت داشتند، این مسئله آشکار و مشخص بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی یک چهره ماندگار در عرصه خدمت‌رسانی است، افزود: خدمت بی‌منت، تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری و ولایت از دیگر ویژگی‌های این رئیس جمهور محبوب و مردمی بود.

وی به ذکر خاطره‌ای از رئیس جمهور فقید ایران پرداخت و گفت: در زمان سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد زمانی که با هلی‌کوپتر به بازدید مناطق می‌رفتیم، در هر توقفی که ایجاد می‌شد، وقت اضافه خود را به نماز و خشوع و خضوع مشغول در برابر باری تعالی می‌شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور را تبدیل به کارگاه خدمت کرد.

هم اکنون مراسم شهادت آیت الله رئیسی در حسینیه ثارالله یاسوج در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.