کد خبر : 26295
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام جشن باشکوهی در روستای شیخ حسین برگزار شد

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام جشن باشکوهی در روستای شیخ حسین برگزار شد

سید محمد تقوی گفت بمناسبت دهه کرامت جشن با شکوهی در مسجد روستای شیخ حسین چرام برگزار شد. به گزارش ساورزنیوز؛در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ضمن تبریک دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه تا میلاد علی ابن موسی الرضاهست مطالبی در مدح و ثنای حضرت معصومه و

سید محمد تقوی گفت بمناسبت دهه کرامت جشن با شکوهی در مسجد روستای شیخ حسین چرام برگزار شد.

به گزارش ساورزنیوز؛در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ضمن تبریک دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه تا میلاد علی ابن موسی الرضاهست مطالبی در مدح و ثنای حضرت معصومه و امام رضا علیه السلام عنوان کرد.

تقوی گفت: با عنایت به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه بعنوان روز دختر گفت اداره ارشاد برنامه های خوبی از جمله مسابقه نقاشی داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخش دیگری از زحمات شبانه روزی و مخلصانه حجت الاسلام عبدالی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: که حقیقتا حاج آقا عبدالی برای شهرستان ما یک نعمت هستند.

وی گفت: حقیقا روستای شیخ حسین به واسطه زحمات شیخ عبدالی و وجود جوانان مومن یک روستای نمونه از نظر اجرای برنامه های فرهنگی می باشد و حقیقا شیخ حسین یک قطب فرهنگی می‌باشد.

در ادامه برنامه شاد و متنوعی از جمله مولودی خوانی و مسابقه و شعرخوانی برگزار شد و در انتها جوایزی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام به برگزیدگان اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.