کد خبر : 26854
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

اجرای بی‌سابقه برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در باشت در دولت سیزدهم

اجرای بی‌سابقه برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در باشت در دولت سیزدهم

۱۱۴نور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: برنامه‌های شاخص بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شده است. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت، پرویز مددی با گرامیداشت هفته دولت ، اظهار داشت: خدمت خالصانه در حوزه فرهنگ و هنر به مردم باشت

۱۱۴نور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: برنامه‌های شاخص بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت، پرویز مددی با گرامیداشت هفته دولت ، اظهار داشت: خدمت خالصانه در حوزه فرهنگ و هنر به مردم باشت در اولویت کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ حوزه بسیار مهمی است، افزود: کار فرهنگی امروز در جامعه یک ضرورت بسیار مهم بوده و از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با تاکید بر اینکه کار فرهنگی نیاز به برنامه‌ریزی صحیح دارد، گفت: بدون برنامه‌ریزی صحیح کار فرهنگی نتیجه‌ای به دنبال ندارد و اثری در جامعه نمی‌گذارد.

مددی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم که دولتی مردمی و با برنامه بوده، برنامه‌های شاخص بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری که بی‌سابقه بوده در یک سال گذشته در شهرستان باشت برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی در هشت مسجد شهری و روستایی توسط اساتید و روانشناسان شهرستانی و استانی از برنامه‌های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در یک سال گذشته بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت عنوان کرد: اجرای کارگاه طرح هنر برای همه به صورت رایگان در مناطق کم‌برخوردار، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل کارگاه خوشنویسی، نقاشی، شب شعر، اجرای تئاتر خیابانی و برنامه‌های فرهنگی‌ جشن و شادی و نشست‌های فرهنگی هنری توسط هنرمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و انقلابی ویژه اقشار سنی مختلف و اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌ها ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشت از دیگر برنامه‌های مهم این اداره در یک سال گذشته بوده است.

مددی به مهمترین دغدغه هنرمندان که ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری در باشت است خبر اشاره نمود و بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری از مهمترین خواسته‌های اهالی فرهنگ و هنر باشت بوده که انتظار می‌رود زمین مناسب در این خصوص اختصاص داده شود تا زودتر شروع بکار و انتظارات هنرمندان برآورده شود.

وی از دولت سیزدهم و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار ، امام جمعه ، فرماندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم اجرای این برنامه‌ها در سطح شهرستان تداوم یابد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.