کد خبر : 23509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

نویسندگان باشتی تجلیل شدند

نویسندگان باشتی تجلیل شدند

۱۱۴نور خبرنگار و عکاس رضا جنتی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نویسندگان این شهرستان تجلیل شدند. به گزارش پایگاه هبری ۱۱۴نور، آئین تجلیل از نویسندگان باشتی از سوی این اداره و با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در این آئین با اشاره به وجود

۱۱۴نور

خبرنگار و عکاس رضا جنتی

از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نویسندگان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه هبری ۱۱۴نور، آئین تجلیل از نویسندگان باشتی از سوی این اداره و با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در این آئین با اشاره به وجود نویسندگان مطرح در این شهرستان اظهار داشت: حمایت از نویسندگان باشتی از اولویت‌های این اداره در دوره فعالیت جدید خود است.

پرویز مددی عنوان کرد: به پاس تقدیر از زحمات و تلاش‌های نویسندگان تجلیل از آن‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت و به زودی نیز از تعدادی دیگر از نویسندگان این شهر با حضور سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نویسنده کتاب ارزشمند ” پایی که جا ماند ” تجلیل می‌شود.

وی از پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت برای تشکیل انجمن نویسندگان در این شهر خبر داد و افزود: به زودی انجمن نویسندگان در این اداره تشکیل و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به فعالیت صندوق اعتباری هنر، خاطرنشان کرد: این صندوق از هنرمندان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و حمایت مادی به هنرمندان فعالیت دارد و نویسندگان در این شهرستان از خدمات این صندوق بهره‌مند می‌شوند.

مددی به مجتمع فرهنگی و هنری باشت اشاره کرد و گفت: این شهر مجتمع فرهنگی و هنری ندارد و اکنون زمین این مجتمع مشخص شده و از فرماندار درخواست داریم که جهت کلنگ‌زنی و آغاز این پروژه همکاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.